Recenze na MT nábytek

Jelikož jsem si objednal nábytek od MT nábytek a nejsem spokojen jak s dodaným zbožím, tak se službami obchodu, hledal jsem podobné zkušeností dalších zákazníků. Našel jsem jich bohužel hodně. Lidé si nejvíce stěžují na dlouhou dodací lhůtu, nekvalitní zboží, špatnou komunikaci, zamítavé reklamace, matoucí reklamu i na klamavou 45 denní zkušební lhůtu.

Recenze na MT nábytek na Heurece

Jak recenze o MT nábytku mluví na Heurece, kde obchod doporučuje pouhých 80% zákazníků?

  • Obchod po registraci nabízí slevu na první nákup, nicméně ji posléze takzvaně nelze použít. Což je klamání zákazníka.
  • Na každý produkt je třeba posílat zvláštní dotaz, protože chybějí důležité údaje u zboží.
  • Je uvedena poměrně dlouhá dodací doba, kterou ale ani tak obchod nedodržuje.
  • Když se přece jen rozhodnou nábytek odeslat, vnucují vám dopolední závoz, odpoledne je problém, takže nábytek stále nemám.
  • Nevystavený pokladní příjmový doklad oproti hotovosti.
  • Objednala jsem nábytek, který obchod nabízel na stránkách, po vyzvání jsem provedla platbu a až poté mi volali, že mnou vybraný nábytek již není k dispozici. Stornovali objednávku a slíbili mi vrátit peníze do 14 dnů. Je to 3 týdny a peníze pořád nemám.
  • Dodaný výrobek byl nekvalitně zpracován, proces reklamace byl odbyt a v rozporu s platnou právní úpravou. Pokud by si chtěl někdo přečíst více podrobností, má možnost zde. Text byl z důvodu zachování objektivity poskytnut také k vyjádření obchodu, které je také doplněno: http://www.vadne.cz/e-shopy/mt-nabytek-neuznal-reklamaci-sedaci-soupravy/
  • Objednávali jsme skříňky do koupelny. Potřebujeme, aby se každá otevírala na jinou stranu, psali jsme proto dotaz mailem, odpověděli na něco úplně jiného, na další mail nereagovali, a když jsme volali, odpověděli, že změna otevírání není možná. Skříňky přišly cca o 3 týdny dříve a samozřejmě změna otevírání možná byla. K jedné skříňce nám nedodali šroubek, na maily opět nereaguji.
  • Neschopnost doručit zboží včas, nepoužitelné operátorky – my za to nemůžeme, to oni! Neschopnost řešit aktuální problém – dodání zboží zrušili 30 minut před plánovaným doručením a to i přes to, že termín samotný měl již zpoždění oproti slibům při nákupu: ,,Ozveme se Vám příští týden“. Stále čekám.
  • Už nikdy bych tam nic nekoupil. Koupil jsem pohovku pro trvalé spaní podle informací na jejich webu v domnění, že mám v případě nespokojenosti 45 dnů na vrácení. Po jednom přespání jsem ji chtěl reklamovat, protože to se fakt nedalo. A odpověď zněla, že ji vrátit nemohu z hygienických důvodu, pouze prý pokud je v původním obalu. Vůbec netuším jak vyzkoušet pohovku když je zabalená v igelitu.
  • Po rozbalení zjištěno, že z 5ti kusů nábytku byly 4 dodány špatně. Následoval kolotoč telefonátů a mailů. Zvažuji právní kroky.
  • Ani necelé tři měsíce nestačili, aby dodali sedací soupravu, která byla s maximální měsíční dodací dobou. Nulová komunikace, na e-mail bez reakcí, po telefonu se nic nedozvíte, nebo vám úplně v pohodě slíbí něco a opakovaně to nedodrží!
  • Balení přišlo nekompletní! Po reklamaci, s klidem odpovězeno, že když bude zboží na skladě, kus zašlou, když ne, budeme čekat další 2-3 týdny.
  • Ostudné zpracování! Zřejmě neprochází kontrolou. Kolem sváru jsou kapičky strusky. Jeden „stečený“ svár vytvořil 10 mm ostrý hrot, o který se lehce člověk pořeže. Ucpávky trubek nejsou doražené. Trubka byla ve výrobě první obalena gázou a poté lajdácky naražený ucpávky a spodní gumové podložky, takže obalová gáza se dostala pod spoje a nelze tak čistě odtrhnout.
  • Rošt postele měl držet na dvou miniaturních dílech, na kterých se posunoval (neodpovídající rozměr postele a roštu).
  • Sedací souprava byla po roce prosezená. Při reklamaci se skoro měsíc nic nedělo a poté, když si pro sedačku přijeli, se jim nevešla do auta a zůstala mi opět doma. Poté se znovu nic nedělo. Odstoupila jsem od smlouvy a sedačku si odvezli, ale peníze mi dosud nepřišli a to už lhůta na vrácení dávno proběhla. Pořád se jen omlouvají ale co z toho. A ta věta, my to zaurgujeme, na tu jsem u nich už alergická…
  • Nejhorší e-shop co jsem kdy zažila! Na nábytek objednaný v listopadu 2016 čekám dodnes (březen), jelikož již 2x mi byl omylem doručen nesprávný! Komunikace nulová a omluvy se tam nedočkáte ani náznakem!!
  • V lednu jsem nepřijal sedačku poškozenou dopravcem a nezaplatil ji. Obchod mě kontaktoval a přemluvil k objednání nové. Po třech týdnech mi novou sedačku dodali. Převzal jsem ji a zaplatil. Po rozbalení mě překvapili stejnou sedačkou, kterou jsem nepřijal. Ovšem šikovně přebalenou. Teď budu čekat dalších 30 dní na opravdu novou. Doma mi zatím překáží poškozená sedačka. Teď, po zaplacení je jednání podstatně chladnější. Na sedačku čekám od loňského listopadu.
  • Sdělili špatně den doručení, nábytek byl doručen o den dříve, než se se mnou operátorka domluvila, musela jsem jet narychlo domů z práce a neměla jsem na ten den domluvený výnos, dovozci byli velmi nepříjemní.
  • Kvalita mě hodně zklamala a určité zpracování detailů taky. Všechno slabá dřevotříska!
  • Přístup k reklamaci je pasivní, pokud se neozvete, neřeší to. Výrobek má některé vady návrhu a výroby. Vše svedou na poškození při montáži. Jejich člověk se byl na skříň podívat, nic u mě nezměřil a nekontroloval, byl jsem stále s ním. Prostě to vše hrají do ztracena.
  • Zboží barevně neodpovídalo obrázku, za složení nábytku do přízemí by nemusel být účtován příplatek.
  • Objednala jsem si velký jídelní stůl a došla mi zásilka jen deska stolu a pak jsem musela reklamovat a složitě dokazovat, že zásilka není kompletní a chybí nohy s kováním. Nyní čekám na dodatečné doručení nohou stolu s kováním.
  • Obchod mi potvrdil objednávku sedací soupravy, ale den před dodáním mě objednávku zrušil, po telefonu mi bylo řečeno, že v té ceně ji už nemají, ale podstatně dražší. Je to klamání zákazníků, vše svádí na výrobce.
  • Při přebrání balíků jsem už byl zděšen, v jakém jsou stavu. Byl jsem ujištěn řidičem, že vše je dobře proloženo proti poškození, a že případná reklamace není problém. Bohužel jedna židle má bouchnutý roh a v jedné krabici byly úplně rozlámané díly.  Tímto jsem tedy zahájil reklamační řízení. Po měsíční urgenci, mi bylo potvrzeno, že čekám na reklamaci opravdu dlouho a že jakmile zjistí, kde se stala chyba, budu ihned informován e-mailem. Uběhl další týden a nic. Stále čekám. Nevím co dál. Po třech měsících nemáme kompletní nábytek.
  • Několikrát nám měli dovézt postel a vždy to na poslední chvíli odřekli. Nebyli schopní udat důvod.
  • Služba na vrácení do 45 dnů absolutně nefunkční, nejdřív žádali o zaslání fotografií křesla, v jakém je stavu, tudíž se vyfotilo, nebylo vůbec používané ani nijak poničené, fotku přijali a napsali si ještě o fotografii všeho obalového materiálu a všech cedulek co byli u křesla, fotografie znovu zaslané, načež napsali, že na křesle jsou známky rozbalení – jak by taky ne, když chtěli fotografii v jakém je stavu. Přijde mi to jako špatný vtip. Když jsem odepsala na poslední zamítnutí tím, že křeslo bylo zcela rozbaleno pouze pro zaslání fotografického důkazu, že nebylo používané, bylo mi odpovězeno stručně – omlouváme se, ale odstoupení od kupní smlouvy neakceptujeme.
  • Když jsem si u této firmy objednala sedačku, tak přišla jen její část, druhou mi zaslali až měsíc později.

A každý den přibývají další a další negativní recenze a zkušenosti zákazníků. Lituji, že jsem si vybral pro nákup nábytku právě MT nábytek. A divím se, že firma ještě funguje. Co dělá ČOI?

Zdroj:
https://obchody.heureka.cz/mt-nabytek-cz/recenze/


Napsat komentář

(*) = povinné pole

(číslicí) (*)